Tervetuloa mukaan Hyvinvointiliittoon!

Jäsenenä pääset nauttimaan yhteisömme ja yhteistyökumppaneidemme monista tapahtumista, eduista, erikoistarjouksista sekä ainutlaatuisesta mahdollisuudesta verkostoitua alasi ammattilaisten kanssa.

Jäsenenä olet myös ensimmäisten joukossa hyödyntämässä tulevia etuja ja palveluita, kuulemassa liittomme kehittymisestä, sekä uudistuneiden jäsensivujen ja hakupalvelun aukeamisesta. Ja mikä parasta, jäsenyyden hinta on vain 22 euroa loppuvuodelta, joten nyt on juuri oikea aika liittyä mukaan ja olla osa kasvavaa Hyvinvointiliittoamme!

Jäsenyyden Edut:

• Verkostoidu muiden jäsenten ja alasi ammattilaisten kanssa.
  • Käytä erikoistarjouksia ja etuja jäseniltämme ja yhteistyökumppaneiltamme.
  • Löydä parhaat yhteisön, jäsenten ja yhteistyökumppaneiden järjestämät tapahtumat
  • Jaa mielipiteesi ja vaikuta yhdistyksen toimintaan.
  • Koe yhteisöllisyyden voima ja inspiroiva ilmapiiri.

Jäsenluokat:

Osallistujajäsenet: Osallistu toimintaan jäsensivujen kautta ja nauti jäsenyyden monista eduista.

Ammattilaisjäsenet: Edellisten lisäksi tarjoa palveluitasi yhdistyksen sivuilla.

Aktiivijäsenet: Osallistu päätöksentekoon ja yhteisön toimintaan.

Liity jäseneksi

Liittyessäsi jäseneksi astut askeleen lähemmäksi hyvinvoinnin verkostomme tarjoamia mahdollisuuksia ja palveluita.

Jäsenluokasta riippumatta pääset aina hyödyntämään etujamme, sanomaan mielipiteesi ja halutessasi kehittämään palveluita ja yhteistyötä. Uudet jäsensivut avautuvat kohta ja tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden osallistua yhteisön kehittämiseen, jakaa tietoa ja osaamista sekä hyödyntää jäsenten erikoistarjouksia.

Jäsenyyden hinta on nyt vain 22 euroa koko loppuvuodelta!

Liitossa saat vapaasti tehdä ja antaa juuri sen panoksen minkä haluat ja hyödyntää täysimääräisesti kaikkia etujamme.

Ota Yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestä tai haluat lisätietoja eri jäsenluokista, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Liity Mukaan

Täytä lomake ja astu mukaan rakentamaan terveempää ja onnellisempaa huomista yhdessä!

Liittomme yksi arvoista on vapaus ja se näkyy myös jäsenyydessä. Saat joka vuosi päättää, haluatko yhä olla jäsen. Sääntöjemme mukaan jäsenyys jatkuu maaliskuun loppuun, jos uutta jäsenmaksua ei ole maksettu helmikuun loppuun mennessä. Täytä jäsenhakemus nyt, niin lähetämme vielä tarkempia tietoja sinulle sähköpostitse. Tämä ensimmäinen jäsen vuotesi alkaa vasta siitä hetkestä, kun jäsenmaksu on kirjautunut tilillemme.

Tässä vielä tarvittavat jäsenluokat:

Aktiivijäsenet: Osallistu päätöksentekoon ja yhteisön toimintaan.

Katso myös lisää tietoa meistä ja arvoistamme: